עסקת גנץ בר לב בתמיכת בנט: מאות חיילים יופנו למאבק באלימות המתנחלים

    איתי גדסי No Comments on עסקת גנץ בר לב בתמיכת בנט: מאות חיילים יופנו למאבק באלימות המתנחלים

    ביוזמת שר הביטחון בני גנץ, מאות חיילים יופנו לשירות במשטרה במחוז ש"י כנגד אלימות המתנחלים, במהלך מגיע כעסקה בין גנץ לבר לב ובתמיכת בנט. סמוטריץ': "לא נשכח ולא נסלח לכם על שהפכתם אותו לשר ונתתם לו לפגוע בביטחון ישראל ובמתיישבים"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עסקת גנץ – בר לב: לאחר דיון שנערך בלשכתו של שר הביטחון בני גנץ, יוזם שר הביטחון מהלך דרמטי יחד עם שר לביטחון פנים עומר בר לב, לקחת מאות חיילים ולהפוך אותם במהלך זריז לשוטרים שיתגברו את מחוז ש"י, כל המהלך נועד בכדי להילחם במה שמגדירים פשיעה לאומנית שהולכת וגוברת מצד המתיישבים. המהלך זוכה לתמיכתו של ראש הממשלה בנט. כך דווח בחדשות 13.

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בתגובה להחלטת בר לב וגנץ: "‏המהירות שבה עומר בר לב עובר מדיבורים למעשים פשוט מפחידה. אחרי שיישר קו עם קמפיין הדה-לגיטימציה האנטישמי על אלימות המתנחלים ולקח היום את צמרת פיקוד המשטרה לסיור בדרום הר חברון בעניין כדי להבהיר להם את רוח המפקד הוא מגייס עכשיו את צה"ל לא כדי להילחם חלילה בטרור משני צידי הקו ‏הירוק, אלא כדי להילחם ביהודים".

    סמוטריץ' הוסיף "כשהוא עובר למעשים ומסכן את מדינת ישראל בנט ושקד יסתפקו בציוצים אמורפיים ויתנו לו להמשיך. לא נשכח ולא נסלח לכם על שהפכתם אותו לשר ונתתם לו לפגוע בביטחון ישראל ובמתיישבים. נחליף אתכם ונזכור אתכם לדיראון עולם".



    0 תגובות